Hafta sonu 52 Orduspor’u, Ayvalık Hüsnü Uğural Stadı’nda konuk edecek olan Ayvalıkgücü Belediyespor’un futbolcularıyla kahvaltıda bir araya gelen Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, sezona başarılı grafik çizerek başlayan futbolculara ve teknik adamlara moral takviyesi yaptı.
Üç yıl önce çok sayıda güçlü takımların arasından sıyrılarak 3. Lig’de Ayvalık’ı başarıyla temsil eden Ayvalıkgücü Belediyespor oyuncularıyla keyifli bir sabah kahvaltısı geçiren Belediye Başkanı Mesut Ergin, “Futbolcularımız ve teknik heyetle kahvaltı programında buluştuk. 3 yıldır Ayvalık’ı 3. Lig’de başarıyla temsil eden A Takımımızın sporcuları, teknik heyeti ve yöneticileri ile bir araya geldik. Bu yıl da 3. Lig’de ilçemizi başarıyla temsil edecek ve yine şampiyonluk yarışında olacak takımımıza başarılar diliyorum. Pazar günü oynanacak olan 52 Orduspor karşısında güzel bir skor bekliyorum” dedi. – BALIKESİR
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
İzmir’de kız çocuğunu darbederek ölümüne neden olan sanığın duruşması başladı
1523 kez okundu
2
Dünya Etnospor Konfederasyonu Başkanı Bilal Erdoğan: Batı, çifte standart uyguluyor
1365 kez okundu
4
Murat Kurum: İstanbul’un onurunu hep birlikte ayağa kaldıracağız
1246 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: “17. büyük ekonomi olduk, satın alma gücü paritesine göre ise 11. büyük ekonomi konumundayız”
1195 kez okundu