UEFA Uluslar B Ligi 5. hafta maçında sahasında Galler ile 0-0 berabere kalan A Milli Futbol Takımımız’da Hakan Çalhanoğlu, mücadele sonrası konuştu.

İşte deneyimli yıldızın o sözleri:
Çok maç trafiği olduğu için dinlenme sürecim az oluyor. Sakatlığımdan 2 hafta sonra döndüm. Yine aynı yerim ağrıdı, batmaya başladı. Risk almak istemedim, bakacağız MR’da. Tam hazır değilim.
“İLK YARIDA İYİ OYNADIK”
Futbolda böyle şeyler oluyor ama iyi oynadığımızı düşünüyorum. Özellikle ilk yarıda iyi oynadık, onları çok sıkıştırdık ama olmadı. Yolumuza bakmamız gerekiyor.
“PENALTILAR KAÇABİLİR”
Kerem’i çok iyi anlayabiliyorum. Penaltılar kaçabilir, bizi onu motive etmeye çalıştık. Şimdi toplantıda da söyledim, arkasında dağ gibi ailesi var. Penaltılar her zaman yüzde 50-50’dir. Hiç sorun yok, önümüze bakacağız.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
İzmir’de kız çocuğunu darbederek ölümüne neden olan sanığın duruşması başladı
1523 kez okundu
2
Dünya Etnospor Konfederasyonu Başkanı Bilal Erdoğan: Batı, çifte standart uyguluyor
1365 kez okundu
4
Murat Kurum: İstanbul’un onurunu hep birlikte ayağa kaldıracağız
1246 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: “17. büyük ekonomi olduk, satın alma gücü paritesine göre ise 11. büyük ekonomi konumundayız”
1195 kez okundu